تار و پود وجودم

زندگی زیباست اگر دیگران بگذارند

سنگ قبر

سلام لیلاجان شرمنده این مدت ازغم وناراحتی نتونستم بگم الان 28روزه مامانم فوت شده به سولمازایناچندروزه گفتم واسه سنگ قبرش 250هزارساده پیداکردم خیلی درحق مادرم کمک کردیدحلالش کنیدولی خواهری کنیدازدوست وآشنااین سنگش بزارم کنیز کفش خودتون وبچه هاتونم

خدایا گله دارم گله، چرا بعضی ها همه چیز دارن و بعضی ها هیچ چیز. چرا همه خوشی ها برای یکی و همه غم ها برای یکی دیگه؟ بی پولی برای یکی و  ثروت برای دیگری، سلامتی برای یکی و بیماری برای دیگری؟ چرا خدا جون؟ خدا گله ام برای خودم نیست شکر سهم من رو از همه چیز به اندازه دادی .هم خوشی هم غم  هم سلامتی هم بیماری... شکر شکر شکر خدایا خداجون ، خداییت رو به همه ثابت کن که مهربونی و حواست به همه بندهات هست

خدایا حواست به دوست من شیلر و به همه عزیزام باشه تا مجبور نباشن به خاطر تهیه سنگ قبر کنیز کفش کسی بشن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan